کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی 


قیمت : 55000 تومان


برند : Negah


پستی کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی 


قیمت کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی


 



 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


کتاب «ساندویچ ژامبون» نوشته‌ی «چارلز بوکفسکی» شاعر و نویسنده تاثیرگذار آمریکایی است که علی امیر ریاحی آن را به فارسی برگردانده است. این رمان در سال 1982 نوشته شده است. مترجم در مقدمه می‌گوید: «عده‌ای معتقدند بوکوفسکی با این عنوان به زندگی خودش اشاره دارد که مانند تکه گوشتی میان دو نان گیر افتاده. در زندگی نامه‌های فارسی ای هم که از بوکوفسکی ترجمه شده، رمان را «ساندویچ ژامبون با نان چاودار» ترجمه کرده اند.»
با این جمله‌ها وارد جهان داستان می شویم: «اولین چیزی که یادم می‌آید، مخفی بودن زیر یک چیزیست. زیر یک میز. من پایه ی میز را میدیدم، پای آدم‌ها را، و بخشی از رومیزی را که آویزان بود. آن زیر تاریک بود و من آن زیر بودن را دوست داشتم. به گمانم در آلمان بودیم، و من یک یا دو سال بیشتر نداشتم. سال 1922. من زیر میز حس خوبی داشتم و ظاهرا هیچکس از بودن من در آنجا خبر نداشت. نور روز تابیده بود بر روی فرش و پای آدمها. من نور روز را دوست داشتم. پای آدمها چندان جالب نبود، نه چنان‌که رومیزی آویزان، نه چنان‌که پایه میز، نه چنان‌که نور روز. بعد، دیگر هیچ چیز نبود. و بعد یک درخت کریسمس. شمعها. پرندگان تزئینی: پرنده هایی با شاخه های کوچک توت بر منقارشان. یک ستاره. دو مرد درشت که دعوا میکنند و فریاد می‌کشند. آدم هایی که میخورند. آدمهایی که همیشه در حال خوردن اند. من هم. قاشق من خراب بود و من برای غذا خوردن مجبور بودم قاشق را با دست راست بردارم. اگر با دست چپ بر می‌داشتم قاشق از راه دهانم منحرف میشد. من دوست داشتم قاشق را با دست چپم بردارم.»
کتاب «ساندویچ ژامبون» نوشته‌ی چارلز بوکفسکی با ترجمه‌ی علی امیر ریاحی از سوی انتشارات نگاه منتشر و روانه بازار کتاب شده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی




 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی ارزان , کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی با قیمت ارزان , Negah ارزان , Negah با قیمت ارزان , پستی کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی , اینترنتی کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی, کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی با قیمت 55000 , کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی فقط 55000 , Negah کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی , Negah با قیمت 55000,kharid کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی, gheymat کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی  


بهترین سایت کتاب ,ژامبون ,چارلز ,ساندویچ ,بوکوفسکی ,داشتم ,کتاب ساندویچ ,ساندویچ ژامبون ,چارلز بوکوفسکی , کتاب ,بوکوفسکی ,کتاب ساندویچ ژامبون ,مشا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه هیستوری چنل نداي هم وطن ویلم - سرویس تماشای آنلاین فیلم ریتم دانلود